ВИМОГИ ДО СПОЖИВАЧІВ:
Споживачем електричної енергії може бути будь-який непобутовий споживач (юридична особа, фізична особа-підприємець або фізична особа), власник об’єкта не побутового призначення, який купує електричну енергію для власних не побутових потреб, та приєднався до умов договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії.
ДОГОВІР ПРО ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ СПОЖИВАЧУ
Укладення споживачем договору про постачання електричної енергії споживачу відбувається шляхом приєднання споживача до договору на умовах обраної споживачем комерційної пропозиції, для чого споживач подає електропостачальнику заяву-приєднання.
Завантажити:
- публічний договір про постачання електричної енергії споживачу;
- заява-приєднання;
- Перелік документів, необхідних для приєднання до договору про постачання електричної енергії.
КОМЕРЦІЙНІ ПРОПОЗИЦІЇ:
Завнтажити:
- Комерційна пропозиція №1
- Комерційна пропозиція №2
- Комерційна пропозиція №3
- Комерційна пропозиція №4
- Комерційна пропозиція №5 (індивідуальна)
ПОРЯДОК ЗВЕРНЕНЬ:
Письмове звернення/скаргу/претензію до ТОВ «ОДЕСЬКА НЕЗАЛЕЖНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ» можливо подати наступним чином:
- надіслати поштою на адресу: 65003, Україна, м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, 115, оф.216Б;
- особисто передати за адресою: Україна, м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, 115, оф.216Б;
- надіслати електронним листом на ел. пошту: office@onek.com.ua
- Ви також можете зателефонувати за номером : +38 (097) 193 14 43
БЕЗКОШТОВНИЙ ПРАВОВИЙ СУПРОВІД КЛІЄНТІВ:
ТОВ «ОДЕСЬКА НЕЗАЛЕЖНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ» забезпечує безкоштовний юридичний супровід своїх клієнтів при переході на нового постачальника, а також вирішення будь-яких правових питань, що виникають при укладанні договору про постачання електричної енергії споживачу, а також в процесі виконання договірних зобов’язань в сфері електроенергетики.
ПОРЯДОК ДІЙ:
Споживач надсилає заяву приєднання яка розміщена на сайті та є типовою формою відповідно до правил роздрібного ринку електричної енергії на адресу ТОВ «ОДЕСЬКА НЕЗАЛЕЖНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» щодо розгляду можливості постачання електричної енергії.
- Зміна електропостачальника за ініціативою споживача має бути завершена протягом періоду, що починається з дня повідомлення споживачем нового електропостачальника про наміри змінити попереднього електропостачальника, але у строк, що не перевищує 21 календарний день з дня вказаного повідомлення;
- Повідомлення про намір укласти новий договір з новим електропостачальником надається у вигляді заяви-приєднання до договору про постачання електричної енергії споживачу на умовах оприлюдненої комерційної пропозиції електропостачальника, а якщо сторони дійшли взаємної згоди укласти договір на умовах, які оприлюднені комерційні пропозиції електропостачальника не містять, у повідомленні про намір укласти новий договір з новим електропостачальником споживач має надати новому електропостачальнику інформацію наведену у заяві-приєднання;
- У випадку отримання повідомлення від адміністратора комерційного обліку про відсутність можливості зміни електропостачальника новий електропостачальник повинен повідомити про це споживача протягом робочого дня після отримання такого повідомлення з наданням відповідного обґрунтування та рекомендацій споживачу.
ВИРІШЕННЯ СПОРІВ ТА РОЗБІЖНОСТЕЙ
Всі спори або розбіжності, що виникають між постачальником та споживачем, вирішуються шляхом переговорів на підставі укладеного Договору та у відповідності до чинного законодавства України. Спори між споживачем і постачальником вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів у прозорий, справедливий і швидкий спосіб. Постачальник зобов’язаний розглянути всі скарги, отримані від споживачів, і протягом 10 робочих днів повідомити про результати їх розгляду.
У разі не вирішення Вашого питання, Ви можете звернутись до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП):
Адреса: 03057 м. Київ, вул. Смоленська, 19
веб-сайт: www.nerc.gov.ua
e-mail: box@nerc.gov.ua
Голова Комісії: тел.: (044) 277-30-01, 204-70-00; 60-00 (с)
канцелярія: тел.: (044) 204-48-27; факс: 277-30-47
електронне звернення (письмове звернення, надіслане з використанням мережі Інтернет або засобів електронного зв’язку): e-mail: pr@nerc.gov.ua
факс: (044) 277-30-47
Звернення до НКРЕКП чи його територіального підрозділу не позбавляє Вас права на вирішення спору в судовому порядку.
Усі спори між Сторонами, в яких не було досягнуто згоди, вирішуються в порядку, передбаченому чинним законодавством в Господарському суді за місцем реєстрації відповідача.